Sivut

5. tammikuuta 2015

Motivaatio huipussaan!

Viikon takaisia peltoiluja :)

Vaikka täältä suli lumet pois ja välillä on märkää ja kylmää niin mä oon nyt löytänyt motivaationi oikeesti!


Eilen olin Vallun kanssa kentällä. Pakkasta oli sen verran et kenttä oli ihan kivikova, joten menin rauhallisesti koko ratsastuksen eli pääasiassa käyntiä, mutta myös vähän tölttiä ja pari pätkää laukkaa.
Vallu oli alusta asti tosin kivan tuntuinen ja se säilyi koko ratsastuksen. Ratsastin pääasiassa ympyröillä ja uraa pitkin, mutta tein myös muita kiemuroita. Oikeeseen kierrokseen Vallu meni alusta asti tosi hyvin, siinä keskityin siihen että Vallu pysyy samassa muodossa ja samalla energialla varustettuna kaikkien liikkeiden(pohkeenväistö, etu- ja takaosakäännökset ymsyms..) läpi. Paikoitellen se sujui tosi hyvin, välillä oli vähän haparointia, mikä nyt on ihan normaalia kun ollaan vasta äskettäin alettu kunnolla hakemaan oikeaa muotoa.
Vasempaan kierrokseen opettelin itse ratsastamaan :"D Kun olen todella vino vasempaan kierrokseen ja toinen käsi on helposti 10cm toista taempana(taemassa kädessä ohja pidempi kun toisessa), joten sitä sitten korjailin koko ajan ja keskityn siihen että sisäpohje menee oikeasti läpi eikä jännästi ohjalla feikattuna, kuten olen aikaisemmin tehnyt... Vasen oli siis hyvin hankala kierros, mutta sain tosi hyviä pätkiä siihenkin suuntaan!
Laukkasin oikeaan kierrokseen ja laukannostossa Vallu lähti menemään ympyrälle ja tätä mietin kauan että miksi, kunnes tallissa ratsastuksen jälkeen tajusin että olin varmaan itse ollut ajatuksissani menossa suoraan, mutta unohtanut välittää viestin ponille asti eli kropastani olin menossa edelleen ympyrää... Fiksua...  :"D 
Muutenkin ratsastuskerrasta jäi sopivasti asioita pureksittavaksi eli tein juuri oikean verran töitä ja osasin lopettaa ajoissa. Kerrankin... :D


 Tänään poneilla olikin vähän extra ohjelmaa :D Sannin kanssa raahattiin kaikenlaisia välineitä kentälle ja laitettiin ponit sekaan. Ponit otti asian yllättävän lunkisti ja loppua kohden alkoi näyttää siltä että tottuivat oikein hyvin vempaimiin :D Meillä oli mm. pressu, vesiletku, muovipussi, saaveja, jumppapallo ja musta iso putki.




2 kommenttia:

  1. Anonyymi7.1.15

    Moi! En muista oonko aikaisemmin esittäytynyt, lukijana olen parisen kuukautta viihtynyt. Sun blogia on kiva seurata, ei vaan rotuvalinnan vaan myös kilpailemisen vuoksi. Itsellä kun on ollut issikka syksystä ja askellajikilpailuista haaveilen :) mun ja mun punaisen tamman touhuja voi kurkata täältä: http://pienisuurihevonen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! :) Askellajikisoihin kannattaa tutustua ja lähteä kyllä koittamaan! :D
      Sulla on kivannäköinen blogi, kävin kurkkaamassa! :)

      Poista

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina