Sivut

7. syyskuuta 2012

Eilen(6.9.2012)

Heipps!

Eilen siis Janina oli ratsastamassa minulla tunnilla :))) Tunnilla ratsastajat(HUOM! Minä en kuulu ratsastajiin, joten minä en harjoittele! Ja sitäpaitsi lahjattomat treenaa ;)) ) opettelivat asettamista ja taivuttamista, tai eivät he opetelleet vaan pikemminkin kertasivat ja harjoittelivat. Niinkuin ihmisillä on tapana tehdä... Eli pyörimme koko tunnin ympyrällä pää vinossa.. Että ihmiset ovat fiksuja(Heheh). Ympyrällä laukkaamista ja hölkkäämistä(joka tuntui minusta aika ajoin mahdottomalta, kun Janina sähläsi jotain turhaakin turhempaa selässäni) ja kävelemistä.. Tunnin jälkeen Janina talutti minut tallin seinustalle ja sähläsi aikansa siinä etsiessään, tuodessaan ja viedessään tavaroitani. Lopulta Janina sai tavarat(ja päänsä!) järjestykseen ja hoksasi antaa minulle leivän palan ja myslit... Janina aikansa minua hoiti ja sitten pääsin syömään tarhaan iltapalaa....

Terkuin Vallu

Ps. Janina ei kuvia ole muistanut ottaa nyt lähi aikoina, mutta toivottavasti alkaa ajatus juoksemaan kunnolla ja muistaa ottaa kuvia minusta! :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina