Sivut

4. syyskuuta 2012

Maastoilua

Heips kaikki!

Pääsin tänään maastoilemaan Elviiran&Inkun kanssa. Elviira haki minut ja Inkun tarhasta ja riisui minulta loimen. Janina tuli tallille vähän sen jälkeen. Kysyin Janinalta, että mikä kesti ja hän vain  hymyili minulle. Janina käveli talliin ja tuli kohta harjojen kanssa minun luokseni takaisin. Janina ojensi minulle leipäpalan, jonka poimin(lue: ahmaisin) suuhuni ja hotkaisin sen sekunneissa. Janina puunasi minut tavalliseen tapaansa ja minä tutkiskelin maailman menoa. Oli tuulinen sää ja vettäkin alkoi sataa tietysti juuri silloin kun päästiin lähtemään maastoon. Lähdimme rennosti kävellen tietä pitkin. Hölkkäilimme ja laukkailimme paljon! Inkulla oli paljon virtaa, ja minäkin olin innoissani päästennäsi maastoilemaan Inkun kanssa. Vauhtia oli paikoin paljon, mutta ei olisi millään huvittanut hidastaa... Takaisin tullessa Janina ja Elviira höpisivät jotakin neli-ja viisikäyntisistä issikoista ja välillä keskustelu siirtyi minuun ja Inkkuun... Tallille päästyä olin märkä, mutta tyytyväinen, varsinkin kun päästiin talliin pois vesisateesta. Tallissa Janina riisui minulta varusteet(joka kesti minusta liiiian kauan ja päätin kaivaa tieni ulos) ja sain leipäpalan(namnam!) ja linimenttiä jalkoihin... Aina Keke ja Inkku kiusaavat minua sinisistä jaloistani, mutta minkäs sille voi, että jalkoihin tungetaan sinistä tököttiä, joka värjää valkoisen karvan??  Janina puki ihottumaloimen päälleni ja suihkutti jotakin todella ällön hajuista ainetta päälleni ja sitten talutti minut takaisin vesisateeseen eli tarhaan. Tarhassa sain viimeisen leipäpalan ja Janina päästi minut irti. Jäin seisomaan portille ja katselin Janinan ja Elviiran loitonevia selkiä. Lopulta käänsin selkäni niille ja suuntasin katsomaan josko ois ollu ruokaa tarjolla. No, eipä ollu ruokaa tarjolla, joten suuntasin kulkuni pihattoon ja jäin sinne seisoskelemaan ja pitämään sadetta...

Sateisin terkuin Vallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina