Sivut

16. syyskuuta 2012

Kisat Jokioisilla

Heips!

Tänään pääsin kisaamaan ihan virallisissa kisoissa! Aamulla Janina haki minut tarhasta, riisui loimen ja pesi jalkani ja häntäni. Sitten sain syödä ruohoa. Janína puki päälleni punaisen fleece-loimen matkan ajaksi. Minut lastattiin traileriin ja sain leipää. Lähdettiin matkaan. Matka sujui hyvin. Perillä minut ja Keke otettiin ulos trailerista ja haistelin uuden ympäristön tuoksuja. Janina lähti kävelyttämään minua baanalle, johon pääsisin tuota pikaa kisaamaan. Janina talutti minut takaisin trailerille ja sitoi sen sivustaan kiinni. Hän haki harjat ja harjasi minua vielä vähän lisää ja varustoi minut ja itsensä. Janina irroitti minut trailerin seinästä ja talutti kentälle, jossa aikoi minua lämmitellä. Lämmittelyssä Janina vaati minua laskemaan pääni alas, vaikken itse sitä olisi halunnut tehdä. Lämmiteltyään Janina ohjasi minut baanan viereen odottamaan vuoroani. Pääsin baanalle, minun lisäkseni siellä oli kaksi muuta. Janina vaati minulta hidasta tölttiä, mutta olisin halunnut mennä lujaa, muiden imussa. Suunta vaihtui ja sain lisätä pitkille sivuille tölttiä. Suorituksen jälkeen poistuimme baanalta ja Janina laskeutui ratsailta. Odottelimme jonkin aikaa ja pääsin uudemman kerran baanalle. uorossa oli helppo nelikäynti- luokka. Ensin Janina antoi minun mennä haluamaani vauhtia tölttiä, sen jälkeen ravia, käyntiä ja laukkaa. Minulla oli hauskaa. Suorituksesta tultuamme Janina riisui minulta varusteet ja loimitti minut ja sitten katso jonnekkin. Janinan äiti otti minut ja pääsin vihreälle syömään. Elviira tuli narun päähäni ja Janinan äiti lähti jonnekkin. Jonkin ajan kuluttua Janina ja äitinsä palsivat luokseni sylissään paljon tavaraa. Tavarat pakattiin autoon ja me ponitkin pakkauduimme traileriin, matka kotiin oli alkanut. Kotona katselin ympärilleni ja Janina talutti minut tallin, loimitti ja myrkytti ja vei minut sitten laitumelle syömään ruohoa Keken kanssa. :)) Ainiin! Se tärkein: Voitin molemmat luokkani kisoissa ja sain normaalien luokkien rajat rikki ::DD

Voitokkain terkuin Vallu

Alla kuvia, kun olen laitumella. Kuvat kisoista tulee kunhan Janina löytää jostain kameran johdon xP



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina