Sivut

25. syyskuuta 2013

Maastoilemassa

Tänään olin maastoilemassa Heidin&Hèlan kanssa. Käytiin Harvaperkon lenkki. Vallu oli koko lenkin todella mukavan.tuntuinen, jo alusta lähtien kuunteli mua hyvin ja vastasi apuihin. Nyt sillä ei edes ollut kiire toisen perään töltissä, mikä on jo saavutus! :) Laukat sujui hyvin, mielestäni Vallun laukka on alkanut pyörimään enemmän kuin mitä aikaisemmin. Laitoin tänään satulan alle satulahuovan, jonka voitin Snöggur Cupista. Yleensä en tykkää paksuista satulahuovista, mutta tämä on todella hyvä! Satulan ei liukunut ollenkaan eteenpäin koko lenkin aikana ja huopa itse on todella kevyt vaikka paksu onkin. Tämä huopa tulee kyllä jatkossa olemaan käytössä! :)

Lunta odotellessa! :) Kuva on talvella otettu ;)

1 kommentti:

  1. Sulla on tosi kiva blogi! Mulla itellä on issikka myöskin ja oon ettiny issikka blogeja mutta tuntuu että niitä on tosi vähän.. /: Joten nyt sait uuden lukijan! (: Liityin tosiaankin lukijaksi ja käy ihmeessä katsomassa minun blogiani (:
    http://sohvifreyilives.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina