Sivut

22. joulukuuta 2012

Maastoilua + muuta puuhaa (<-- 17.12 - 22.12.2012)

Ensinnäkin anteeksi tämä kirjoitusväli, mutta eipä aina innosta tulla päivittelemään blogia tälle meidän vanhemmalle ja hiiiitaalle koneelle. Sitten kun saadaan mun oma kone kuntoon, niin tulee aivan takuulla päivityksiä aina kun oon ollut tallilla ;D







Vallu ja uudet bootsit ;)


Mutta siis viikon aikana oon ollut maanantaina ja torstaina tunneilla. Maanantain tunnilla Vallu meni aivan perfect, kulki rennosti peräänannossa jopa töltissä! Mentiin ensin käynnissä keskihalkaisijaa pitkin ja toisessa päädyssä käännyttiin oikealle tai vasemmalle ja ravattiin takaisin toiseen päähän. Sitten vaihdettiin ravi töltiksi ja lopulta töltättiin koko ajan.

Torstain tunti ei ollenkaan mennyt putkeen.... Vallu kulki vauhdilla koko ajan ja hölkässä jarruista ei ollut tietoakaan... En edes muista mitä mahdettiin harjoitella, kun mun aika meni Vallun kanssa tapellessa ja sählätessä....




Tänään 22.12.2012


           



Tänään alkoi koulusta loma(pakkomainita!:D), joten pääsin tallille hieman 11 jälkeen. Hain Vallun joulutavarat ja sitten itse pollen. Harjailin Vallun ja laitoin sille jouluiset jalkajutut, ratsastusloimen ja poronsarvet. Sitten odottelin Elviiraa. Autoin Elviiraa ratsastusloimen kanssa ja sitten suuntasin kulkuni kentälle. Menin hetken kentällä taivutellen Vallua. Sitten äiti otti yhteiskuvia ja vähän yksittäisiäkin.


    
         Elviira& minä

            Elviira, Minä, Piia

*Puspus*

   Elviira& minä


Sitten lähdettiin jouluiselle maastoretkelle. Matkassa oli mukana Piia&Eirikur, Minä&Vallu, Elviira&Arska ja Anu&Pertla. Käytiin vähän laukkailemassa umpihangessa ja rämmittiin umpimetsässä. Kiipeiltiin ja laskeuduttiin mäkiä ja hauskaa oli! Pysähdyttiin ottamaan kuvia(tai siis Piia otti kuvia me seistiin kuvattavina).

Tallilla riisuin Vallulta varusteet ja jätin sen loimitettuna karsinaan hetkeksi. Juuri ennen kun lähdin tallilta vaihdoin Vallulle ulkoloimen päälle ja vein sen tarhaan syömään päiväheiniä.




Ps. Kuvapostaus tulee, kunhan kerkiän. ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina