Sivut

23. kesäkuuta 2013

Kännykällä bloggailua

Aluksi jo pyydän anteeksi, kun kännykällä postailen, että saattaa tulla kirjoitusvirheitä :) Nyt saattaa tulla useammin postauksia kun latasin Bloggerin kännykkääni :)

Vallun kanssa olen ratsastellut normaalisti, mutta nyt olen uskaltautunut menemään sillä loppukäyntejä ilman satulaa. Ja olen ohjasajellut Vallulla odottaen, että pystyn ostamaan valjaat Vallulle ja jos joskus saisi ponin kärryjen eteen :) Viime postauksessa mainitsemani rento ja rauhallinen maastoreissu Heidin&Henna-Riikan kanssa vaihtui reippaaksi ja vauhdikkaaksi reissuksi Heidin&Piian kanssa. Eipä lenkistä ainakaan vauhtia puuttunut... ;) Huomenna ois tarkotus vähän pyörittää Vallua kentällä, jospa mä vaikka löytäisin uudestaan ne vatsalihakset jotka löysin keskiviikkona tunnilla ;)

Kesän aikana ehkä jossain vaiheessa Vallu tulee vierailulle meille kotiin päiväksi :)

Ja lopuksi pläjäytän teille kasan kuvia sekalaisessa järjestyksessä ;)

Ainiin, jos on jotain postausehdotuksia niin niitä saa esittää :)) Kysymys postausta olen ajatellut, mutta heitelkääs ideoita kehiin :)) Myös vanhoja kuvia-postausta olen ajatellut :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina