Sivut

3. heinäkuuta 2013

Wow :0

Otsikko mitä parhain, mut kuvailee hyvin mun fiilistä tunnin jälkeen :D

Tänään mulla oli ratsastustunti. Vallu oli alkutunnista aika rasittava ratsastaa, kun se ei kuunnellut yhtään mitä siltä pyysin. Harjoiteltiin koko tunti kolmikaarista kiemurauraa ja sitten ensin piti mennä pitkä sivu reippaassa käynnissä, lopulta tuo käynti muutettiin töltiksi ja raviksi. Kolmikaariset oli aluksi mun ja V:n osalta aika heikkoja, mutta onneksi poni alkoi kuuntelemaan loppua kohden paremmin. Ensimmäisillä tölttipätkillä Vallu oli aikas formula, lähti kovaa tölttiä ja kun yritti hidastaa niin askellajista tuli jotain sekasikiötä... Sain töltistäkin muutaman tosi hyvän pätkän, poni kuunteli patemmin ja alkoi turpakin laskeutua taivaista lähemmäs maan kamaraa. Ravi oli tänään jotain erittäin mieletöntä! Siis mun ponista irtoo oikeesti liikettä! Jonkun olis pitäny saada se videolle... Ihan mieletön ravi, varmaan parasta mitä olen Vallulta saanut! Ittelläki meinas leuka pudota maahan kun siinä ravailin, muilta varmaan putoili silmät päästä(viitsivitsi). Mä oon aina eläny siinä kuvitelmassa et mun ponnylla ei oo sitä liikettä ku pikkukisailuu, mut jos toi ravi löytää tiensä kisoihin... Kyl mun ponissa on liikettä! Harmi vaa kun sitä ei saatu videolle/kuvaan....

Nyt tunnin jälkeen jäi hirveä "himo" tohon raviin ja haluun saada sitä viel lisää, varsinkin kisaradoilla! Onneks huomenna Piian yksityistunti, niin pääsee vähän reenailee valvovan silmän alle lisää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina