Sivut

12. joulukuuta 2013

Luukku 19: "Lisää vierailevia bloggaajia"

 Luukku 19: "Lisää vierailevia bloggaajia"



Moikka kaikki!

Täällä kirjoittelee Issikka elämää blogin ylläpitäjä Ronja.  Janina pyysi minulta, että voisin tulla kirjoittamaan tänne yhteen joulukalenterin luukkuun. Nyt on joulukuun 19. päivä. Ruvetaan jo siis lähestymään joulua. Mites teidän joulukuu on sujunut? Itse olen paketoinut lahjoja, kirjoitellut joulukalenteria, ratsastellut ja kaikkea muuta mukavaa. Aivan! Voisin ehkä esitellä itseni paremmin! Nimeni on siis Ronja ja olen 13 vuotta vanha. Käyn Islanninhevostalli Baldurilla ratsastamassa, siellä siis missä Vallu oli ennen. Keväällä tulee täyteen 2 vuotta ratsastuksen parissa, en ole siis hirveän kauaa ratsastanut.

Minun perheeni jouluun, kuuluu yleensä se, että menemme joka toinen vuosi serkkuni perheen luokse aattona ja joka toinen vuosi he tulevat meille. Tänä vuonna olisimme menneet heille, mutta minä ,isä ja äiti lähdemme 18 päivä Thaimaaseen, siellä olemme kaksi viikkoa. Minua kyllä vähän harmittaa se, etten saa viettää joulua täällä, koska olen todellakin jouluihminen ja rakastan joulua yli kaiken. Se on vain niin ihanaa ja rauhallista aikaa. Ja tietenkin kun saa paaaljon lahjoja. No ei sentään.

Minulla nyt ei ollut mitään tiettyä aihetta mistä tulisin kirjoittamaan teille. Haluaisin toivottaa teille kaikille hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta! ☺

Minä ja lempihevoseni Birk estetunnilla♥

Minä ja Tirri

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moikka!

Janina pyysi että jos voisin kirjottaa sen yhteen joulukalenterin luukkuun. Olen siis Karita, itselläni myös on blogi, johon sitten kirjoittelen, ratsasus jutuista sun muista asioista. Mutta siis joulu sieltä jo tulla kolkuttaa, jota sitten onkin jo innolla odotettu! Joulu se on vaan niin ihanaa aikaa. Mutta voisinkertoa nyt hieman itsestäni! :)

 Olen siis Karita Nurmi. Olen 12 vuotta. Käyn vakiotunneilla Islanninhevostalli Baldurilla. Mun lempihevonen Baldurilta on Faukke :) Olen ratsastanut noin 2 vuotta, eli en vielä kauaa. Ensi vuonna menen yläasteelle Laitilaan. Mulla on koira, nimi on Netta, toinen koirani kuoli tuossa viime kesänä, nimittäin Riki, oli jo sen verran huonokuntoinen ja kun ikääkin jo 14. vuotta oli, niin oli parempi sitten näin. 

Mutta voisin vaikka kertoa mitä mun jouluun kuuluu! :) Elikkäs meillä on aina tapana käydä siinä jossain 12 - 1 aikaa aamu päivällä mummilla jouluaterialla ja sitten joskus siellä saunassa käydä. Sitten yleensä 3 - 4 aikaa kotiin ja jos ei siellä saunassa käyty niin sitten kotona ja sen jälkeen sitten joulukirkkoon, ja joulukirkon jälkeen meille tulee aina sukulaisia ja sitten aina lahjojen vuoro :D 

Mitä teidän jouluun kuuluu? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina