Sivut

7. joulukuuta 2013

Luukku 7: "Vallu äänessä"

 Luukku 7: "Vallu äänessä"




Terve kaikki ihanaiset lukijat! Tänään äänessä minä, Valsi, itse blogin oma supertähti ja huomionkeskipiste. Olette varmasti lukeneet mitä Janina on kanssani puuhaillut, muttamutta nyt kun sain tämän vuoron kirjustaa itse kerronkin teille vähän itsestäni ja tyttöystävistäni.

Olen siis rodultani Islanninhevonen, ikää löytyy 12 vuotta vaikka käyttäydynkin välillä kuin 2- vuotias, kuten Janina minulle välillä sanoo ja moni onkin ihmetellyt että olenko jo noin vanha, olivat luulleet minua nuoremmaksi, mutta minkäs sille voi kun on pitkä heviletti ja pitää itsensä timmissä kunnossa niin kai sitä väkisinkin nuorelle näyttää ;) Väriltäni olen rautiaankirjava ja minulla on ruskea sydän kyljessäni. Hurmaan jokaisen vastaantulevan eläimen taikka ihmisen, jopa tarhassa epäedustavan näköisenä nurkassa mököttäessäni minua kehutaan ja ihastellaan ;) Osaan ottaa koiranpentu ilmeen, jolloin sulatan kaikkien sydämet, mutta etenkin Janinalle voi välillä kiukutella ja tehdä kiusaa. Janinan saa hyvin ärsyyntymään, kun kuopii jokaisessa mahdollisessa hetkessä kun minua hoidetaan ;) Nojoo, Janina kyllä huomauttaa heti, jos teen jotain älyttömyyksiä, joita en usein tee... Yleisesti olen kiltti poju, joka osaa olla halutessaan rasittava. Ratsuna olen aika herkkä kaveri, mutta kyllä joskus ehkäpä Janinan täytyy minua komentaa tekemään töitä tosissani[mitään en myönnä]. Maastossa varsinkin yksin näen mörköjä puskissa (ihan tahallani) ja alkumatkasta saatan koittaa kääntyä kotiin, mutta kuka nyt haluaisi yksin lenkille lähteä, kun kaverit jää tarhaan?! Nojoo, itseäni voisin kehua loputtomiin, mutta jos siirrytään seuraavaan vaiheeseen, ettette saa minusta mitään väärä kuvaa ;D Muistakaa, että olen kiltti, hurmaava ja söpö ;))

Näin söpö olen :3

Minun tyttöystäväni, eikun tarhakaverit ovat Selma-suokki ja Cindy-shettis. Cindyn kanssa mä oon ihan kaveri, vaikka en oikeen aina välitäkkään sen yrityksistä lähennellä kun on kiimassa... Selmasta en ikinä ota selvää, että millä päällä se on... Ensin se voi tulla ihan korvat hörössä luokseni ja sitten yhtäkkiä alkaa kiljumaan ja kiukuttelemaan... Naiset...


Koko kopla kasassa; Cindy, minä ja Selma

Mä viihdyn täällä nykyisessä paikassani hyvin, seuraakin kelpaa katsella ja ruoka on hyvää... Pääsen karsinaan yöksi aina torkkumaan ja päivät vietän ulkoillen tytsyjen kanssa. Sitten iltapäivällä joskus Janina tulee ratsimaan tai puuhaamaan jotain muuta kanssani. Tykkään maastoilla Cindyn kanssa, koska se ei mene liian lujaa vaan mennään suht samaa vauhtia, käynnissä Cindy saattaa jäädä jälkeen, mutta muuten mennään aika samaa tahtia. Selman kanssakin tykkään mennä, mutta se menee niin lujaa koko ajan että saan juosta sen perässä koko ajan :D

Pussaillaan kun tavataan!

Mitäköhän vielä? Ei kai minulla ole sitten sen suurempaa asiaa tähän rustattavaksi, mutta kiva kun seuraat minun touhujani täällä blogissa ja yritän päästä joskus toistekkin näppäimistön ääreen! :D

Mössöpusuin; Valsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina