Sivut

9. elokuuta 2013

Maastoilemassa lainahepalla 8.8.

Eilen(8.8) olin leiriläisten mukana maastoilemassa, mutta tällä kertaa ratsunani ei ollut Vallu vaan Blondi. Blondi on rautias liinaharjainen piirrolla varustettu peikkotukka, joka on reipas ja herkkä ratsastaa. Maaston aluksi mulla meni aikaa tottua Blondin askeleisiin. Blondi menee mielellään vaan posaria lujaa vauhtia, mutta sen saa ratsastamalla menemään puhtaat askellajit. Hölkkäpätkät meni mun ja Blondin osalta vähän hakemiseksi. Sain Blondilta pätkittäin puhdasta tölttiä, mutta sitten se taas rikkoi posarille ja taisi raviakin tarjota johonkin väliin. Laukat nousi hyvin, tosin muiden mielestä mentiin liian lujaa... Ei kyllä omasta mielestäni :D Passiakin Blondi tarjosi laukasta hölkkään hidastuksissa. Itse pidän Blondista sen herkkyyden ja eteenpäinpyrkimyksen vuoksi. Eli maasto meni oikein hyvin ja mun ratsuni oli oikein mukava ;) Mä niiin tykkään Blondista ;)
Huomenna on hierontakurssi tallilla + käyn ehkäpä ohjasajamassa Vallua kentän ulkopuolella, että saas nähdä miten käy ;) Huomenna palaillaan astialle kuulumisien kera ;))


1 kommentti:

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina