Sivut

25. lokakuuta 2013

Eilisen tunnin sepitystä + kisa infoa

Eilinen tunti ei tosiaankaan mennyt putkeen, mä olin ihan väsynyt kun kaks päivää putkeen tehnyt fyysistä työtä jota ei normaalisti oikein tuu sillai tehtyä. Eli oon tyhjentänyt ja täyttänyt Vallun tulevan karsinan. Mutta niin, mä olin siis väsynyt ja voimaton ja Poni ottikin siitä sitten ilon irti eikä kuunnellut kuin kaasua. Joo'o, mulla oli rautakanki, joka viipotti menemään miljoonaa töltissä... Ai miten niin pitäis harjoitella hidasta tölttiä? :D Toivottavasti kisoissa paremmalla onnella ja tuurilla. ;) Tunnista ei nyt oikeen mitään sepustettavaa sen verran ketuilleen meni tunti...
Muttamutta, huomenna mulla on sitten kisat Luvian ratsastuskoululla. Kisat alkaa 10 ja olen alkupään kisaajoita joten herätys on 6 maissa ja sitten auto starttaa tallin kautta Luvialle. Kisojen jälkeen Vallu sitten muuttaa uudelle tallille ja katsotaan miten lähtee jatko rullaamaan :))
Tänään oltiin tekemässä kisavalmisteluja siellä Luvialla ja aika hieno baanakin saatiin maneesiin pystyyn! :) Huomista odotellessa! :)




Loppuun fiilistellään vähän viime syksyn Snöggurin kisoja;


 

1 kommentti:

  1. Kiva blogi sulla :) Ja ihana tuo heppa!

    http://one-step-at-a-timee.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Hei! :) Kiva kun olet eksynyt lukemaan blogiani! :) Toivoisin, että jätät kavion jälkesi kommenttiboxiin! :)) Parannus ehdotuksia & risuja ja ruusuja saa laittaa kunhan pysytään asiallisina ;) Myös postaus ehdotuksia saa heitellä aina tekstien loppuun :)) Antoisia lukuhetkiä! :)

Tv. Janina